måndag 15 mars 2010

Helkropp v.3


Fan. Jag vill ju träna på stöt. Det känns som att jag är född för den övningen.

Det får bli stöt om 2 veckor, jag ska räkna dagar eller till och med timmar! Nå, åter till en summering av förgående vecka - den var helt ok, kort sagt. Marklyftet går baklänges vilket jag tänkte fortsätta med även denna vecka. Måste fortsätta jobba på teknik. I övrigt är det hittills det bästa jag gjort om man vill göra viktökningar på kort tid. Har ökat drygt 10 kg i knäböj och 10 i bänkpress. Rent kilomässigt är det ingen märkvärdig ökningar men procentuellt är det en ganska stor ökning, på två veckor.

Den enda fråga som kvarstår är: Ska jag åka på In.Qontrol eller ska jag stanna hemma och slösa 2000:- på andra nöjen? Det är ganska nära nu och jag har beslutsångest som aldrig tidigare.

4 kommentarer:

Desirée sa...

Du åker till In Qontrol och därmed basta, kan omöjligt få bättra glädje för de pengarna här hemma. Fyrra golv med riktigt br line-up, vad väntar du på?

Robin Hero sa...

Det är så här va att jag åker på Defqon eller Decibel samt Q-base igen, Q-base är viktigast för det var det bästa jag spenderat pengar på i hela mitt liv. Hade jag haft mera pengar nu hade jag antagligen åkt, och så vill jag gärna åka med någon dit också.

Katta sa...

Ååh vad duktig du är som ökat!

Tack för ditt Pepp angående sprit =) !! Du har så rätt!!
Man vill ju inte bli manisk heller!

Men.. har du startat en ny sida nu??

Robin Hero sa...

Jag tror ökningarna kom med dels periodisk fasta, mindre krök och mindre bältesbrukande i gymmet. Har inte startat ny sida, bara ändrat mallen :) Blir kvar här på blogspot istället för metrobloggen. Ska fila lite på den här nya mallen senare.

Yep det är viktigt att kunna dieta rätt OCH ha ett sunt liv utanför dieten. Annars kommer det aldrig gå, vi är inga maskiner...